EuroCode verstelbare stabilisatorstangset Audi B8 & B8.5 V-32mm / A-25.5mm

579,95

Verminder body roll op uw B8/B8.5 A4, S4, A5, S5, RS5 met de stabilisatorstangen van EuroCode. (32 mm voor en 25,5 mm achter).

Inclusief bussen en vet, maar geen hardware.

SKU EC0202-0101R Categorieën , , ,
Koop dit product nu en verdien 580 Punten!

EuroCode verstelbare stabilisatorstangset Audi B8 & B8.5 V-32mm / A-25.5mm

Verminder body roll op uw Audi met EuroCode’s ÜSS verstelbare stabilisatorstangset. Deze stabilisatorstangen zijn slechts een onderdeel van een uitgebreider ophangsysteem met onder meer eindschakels en een stabilisatorstang voor de aandrijflijn. Zelfs op zichzelf zal deze upgrade het nemen van bochten en scherp manoeuvreren enorm verbeteren, zelfs in dagelijkse rijsituaties (op hellingen, uitwijken van rijstrook, canyon-carving).

Toepassingen:

    • B8 & B8.5 A4/S4
    • B8 & B8.5 A5/S5/RS5

    Wat maakt onze swaybars beter?

        • Grote verstelbaarheid voor uw comfort of sportbehoeften (volledige stijfheid of 30% reductie)
        • Polyurethaan bussen die de verschrikkelijke rubberen stukken vervangen – dit helpt bij het absorberen van flex en gaat ook veel langer mee dan rubber, dat de neiging heeft om flexibiliteit te verliezen
        • Perfecte dikte voor een betere handling zonder de hardheid veroorzaakt door oneffenheden op de weg
        • Een volledig ontwikkeld systeem dat specifiek is voor bepaalde Audi-platforms – met andere woorden, geen set stabilisatorstangen voor koekjesuitsteeksels
        • Met trots vervaardigd in de VS

    *OPMERKING: in de fabrieksreparatiehandleiding moeten de bouten waarmee uw stabilisatorstang is bevestigd, worden vervangen. Dat doen ze omdat de rekbouten maar één keer gebruikt moeten worden. Deze bouten leveren wij als optie*

    Toen EuroCode het ÜSS-systeem wilde ontwikkelen, wilden we een product aanbieden dat superieur zou zijn aan alles wat momenteel op de markt is. We namen de H&R-, Hotchkis-, Stasis- en Eibach-bars, samen met 3 van onze prototypes, mee naar de baan. Na al die producten (inclusief die van ons) uitgebreid te hebben getest, hebben we onze repen gefinaliseerd en kwamen we op een combinatie die de concurrentie in feite in het stof achterlaat. Omdat ons bedrijf een B8 S4 bezit, was het voor ons heel gemakkelijk om alle tijd te besteden die nodig was om deze balken te verfijnen.

    De meeste aftermarket-bedrijven bezitten zelden het voertuig of besteden de hoeveelheid tijd die we aan deze staven hebben gedaan. Ze zoeken gewoon een testauto (willekeurige persoon), meten hun staven of kopen zelfs OEM-staven, verhogen de spanning met een statische waarde en laten het product los. Het B8-chassis, dat uniek is, vereist een verbeterde stabilisatorstang voor en achter, zoals waar de vorige B5/6/7-auto’s alleen een upgrade voor de achterstang nodig hadden. De staven en een combinatie van specifieke spanning in de EuroCode ÜSS-staven zorgen ervoor dat het voertuig neutraler aanvoelt en gemakkelijker draait. Dit concept van specifieke spanning kostte ons meer dan 18 maanden om een ​​systeem te bedenken en uit te brengen dat zichzelf bewees tijdens de 2012 Eurotuner GP. Onze B8 S4 kon zich staande houden tegen een speciaal gebouwde raceauto van meer dan 700 pk met meer dan 0,008 seconden en liet de supercharged E46 M3 en de supercharged E92 M3 (520WHP) met supercharger achter om zijn stof op te eten.

×